.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يوسفيان ملا: ردیف های بودجه پروژه های عمرانی را به قرن دیگر می برد

شمال نيوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به این که دولت نهم و دهم پروژه های فراوانی آغاز و نیمه تمام رها شد از این رو ردیف های بودجه پاسخگوی تمام پروژه ها نیست.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خانه ملت، افزود: برای پروژه هایی که به ۴۰۰ -۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد ۴ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که با این روند یک قرن طول خواهد کشید تا پروژه به اتمام برسد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای این پروژه ها نیازمند جذب نقدینگی از طریق انتشار اوراق مشارکت است که البته انتشاربیش از حد اوراق مشارکت هم مسایل و مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: کمبود ارز در خزانه چالش دیگر دولت بعدی است که بازپرداخت بدهی های خارجی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به این که به طور قطع دولت بعدی با کمبود نقدینگی مواجه خواهد شد، افزود: با توجه به این که دولت نهم و دهم پروژه های فراوانی آغاز و نیمه تمام رها شد از این رو ردیف های بودجه پاسخگوی تمام پروژه ها نیست.

یوسفیان ملا با اشاره به اجرای نادرست و ناقص فاز اول هدفمند سازی یارانه ها، گفت :مردم دیگر تحمل گرانی‌ها را ندارند از این رو با اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها مخالف هستم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان مطالبات معوق بانکها و اینکه وثیقه ها باید از سویی به اجرا گذاشته شود و نیازی به ورود قوه قضاییه نیست، افزود: البته دربسیاری از موارد وثیقه در حد طلب بانکها نبوده و در برخی موارد ارزش آن از طلب بانک کمتر بوده است و مدیران بانکها نیز اعلام می کنند که وثیقه ها پاسخگوی طلب‌ها نیست.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس در قانون بودجه ، بندی را با عنوان معوقات بانکی گنجانده است که براساس آن، اگر وثیقه پاسخگوی طلب بانک نبود بانکها می توانند طلب خود را از سایر اموال مطالبه کنند و دست بانک ها در این زمینه باز گذاشته شده است./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.